4 Mart 2018 Pazar

           Selamlar,                                                                                                                                                             
    Küçük parçalardan büyük parçalara geçtikten sonra ördüklerimi satın almak isteyenler oldu.                       
   Nasıl olurdu daha önceleri hiç yaptıklarımı satmamıştım ayrıca fiyatları hakkında hiç bilgim

   yoktu.Bir araştırma yaptım fiyatlar bana biraz pahalı gelmişti insanlara o kadar para diyemezdim .               
    Fiyatları biraz indirdim ve siparişleri almaya başladım.Bir iki derken epey sipariş geldi.                                   



                                 
             Eşimin vazifesi nedeniyle hep ücra yerlerde çalıştık.İp bulmak sıkıntı oluyordu.Çoğu                                                   
     siparişleri ipsizlikten yapamadım.Bu arada bu işleri ticarete döken insanlarla tanıştım bu büyük                   
     bir fırsat olmuştu.Çünkü ip bulamamak gibi bi sıkıntım olmuyacaktı. Böyle böyle ilerleme devam

     etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Bahara merhaba, dimi ama bu arada katıldığım etkinlikte 31 Mart bahara merhaba etkinliğiydi ...... Çok güzel bir etkinlikti endemikanne ...